woensdag 15 december 2010

TBS bodybutter en scrub

The Body shop is echt een van mijn favoriete winkels (naast Lush dan, die staat op #1) altijd als ik langs een filiaal kom, moet ik even binnen kijken... Dit keer heb ik een bodyscrub met sheabutter en een bodybutter met granaatappel-geur gekocht.



De bodyscrub vind ik echt super fijn! het is een suikerscrub met (de naam zegt het al) sheabutter. Deze scrub gebruik ik niet terwijl ik aan het douchen ben, de suiker zou dan wegsmelten. Ik zet nu de douche even uit, scrub me en spoel me af.

De substantie van de scrub

Na het afdrogen bleef er en heerlijk verzorgend laagje achter op mijn benen, een bodylotion is niet meer nodig.



De substantie van de bodybutter

Dan de bodybutter. Deze heeft niet een heel opvallende geur, maar is wel aanwezig als een licht, fruitig geurtje. Op de een of andere manier krijg ik een 'zomergevoel' als ik hieraan ruik, misschien komt dat door de fruitige ondertoon die het heeft. Ik vind de geur in ieder geval heel erg lekker! De bodybutter vind ik wel vrij dik, hij doet er dan ook een tijdje over om in te trekken. Wel is de butter enorm verzorgend en heb ik er maar weinig van nodig.

Zowel de scrub als de bodybutter kosten €15,- voor een grote pot van 200 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten