zaterdag 18 december 2010

Hema metallic eyemousse

De hema heeft voor de kerst een speciale metallic make-up lijn uitgebracht in de kleuren groen, paars en zilver. De lijn bestaat uit nagellak, oogpotlood en oogschaduwmousse.



Hier zie je de producten die ik gekocht heb: de nagellak en de oogschaduwmousse. De oogschaduw vind ik erg veel kleur en shimmer afgeven, een echte kerst/nieuwjaar/party-oogschaduw dus! De nagellak heb ik op het moment al wel getest, maar hier heb ik helaas nog geen goede foto van. De kleur is 'in het echt' iets lichter dan in het potje, maar zeker niet minder mooi!

Dan weer terug naar de oogschaduw: hierboven zie je hem geswatcht zonder oogschaduwbasis, pretty good huh? De oogschaudw blijft de hele dag aardig goed op z'n plek, alleen vervaagt de kleur wel een klein beetje gedurende de dag. Ik had geen last van het creasen van de oogschaduwmousse, stiekem verbaasde mij dat wel omdat ik niet zulke goede ervaringen met oogschaduw in deze vorm heb.

De metallic eyemousse is voor €3,- te koop bij de hema. Het nagellakje was €2,25.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten