zondag 19 december 2010

Rituals hammam delight shower gel

Een van de leukste producten om mee te douchen vind ik de foaming shower gels van Rituals. Het zijn spuitbussen waar een soort gel uitkomt die enorm gaat schuimen als deze met water in aanraking komt. Omdat ik vaak lastig wakker kan worden 's ochtends besloot ik voor de oppeppende eucalyptus-geur te gaan.



Het mooie aan dit product is natuurlijk dat je geen douchepuff nodig hebt: deze gel schuimt zo erg dat het net scheerschuim is! De geur vind ik geweldig: een mix van eucalyptus en rozemarijn. Heerlijk om mee wakker te worden, maar ook als je verkouden bent is deze douchegel een aanrader.
De gels zijn niet erg zuinig in gebruik, dat vind ik jammer. Als ik op de knop druk spuit er best een grote hoeveelheid schuim uit de bus.
Een echt nadeel kan ik dit eigenlijk niet noemen, stiekem vind ik het wel leuk om met zo'n enorme hoeveelheid schuim te douchen ;)
Je blijft de hele dag lekker naar dit geurtje ruiken, heerlijk! De geur is niet te aanwezig, dus je kunt wel gewoon een parfum gebruiken.

De shower gels zijn voor €7,50 te koop bij Rituals.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten