vrijdag 31 december 2010

Lush eau roma water

Aangezien ik een bijzonder gemengde huid heb, die erg droog kan worden in de winter, leek de eau roma toner mij wel een fijn product. Lush omschrijft eau roma als een zachte toner voor de droge en gevoelige huid, helemaal goed voor mij dus!



Ik had nog nooit eerder een toner gebruikt naast mijn gewon e make-up remover, maar het bevalt me toch wel erg goed. Op mijn watje van de toner zie ik altijd nog wat restjes van m'n make-up zitten, dus je kunt echt zien dat dit product werkt. Deze toner ruikt een beetje naar lavendel, best een lekker geurtje vind ik :)
Na gebruik voelt mijn huid zacht en fris aan, maar na een week lang gebruiken droogde mijn huid helaas toch wel wat uit. Ik gebruik deze toner nu bijna iedere dag, maar soms sla ik een dagje over als m'n huid weer wat droog wordt.
Ik wil wel graag de breath of fresh air toner nog proberen om te zien of die misschien minder uitdrogend is voor mijn huid.


Pluspunten:
+ Haalt nét een beetje extra make-up van je gezicht af
+ Lekker fris en schoon gevoel na afloop
+ Ruikt lekker naar lavendel

Minpunten:
- Droogt mijn huid na een week lang gebruiken toch wel uit
- De verpakking is niet in te leveren bij Lush om te worden gerecycled

Eau roma is voor €5,25 te koop bij Lush.

Gebruiken jullie ook een toner in je dagelijkse 'reinigingsritueel'?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten