donderdag 30 december 2010

Pupa lasting colour glossy nail polish

Een van mijn favoriete nagellakjes is absoluut mijn Pupa lasting colour in de kleur #46. Ik kocht deze nagellak in de Pupa-store in Slowakije, echt een super mooie winkel! En wat nog mooier was: in Slowakije zijn alle Pupa-producten veel goedkoper dan in Nederland. Zo kocht ik deze nagellak voor een kleine €2,50.



De nagellak heeft een prachtige zwart/blauwe kleur met blauwe en zilveren glittertjes. Het was nogal lastig om dit op de foto vast te leggen, maar het plaatje van de nagellak in het flesje geeft een aardig beeld van de kleur.
Het lakje zit in een nogal klein flesje van 5ml, maar dit vind ik niet erg. Je hebt niet veel nodig en eerlijk gezegd heb ik nog nooit een nagellak helemaal opgemaakt, behalve mijn topcoat dan...



De nagellak blijft erg goed zitten, de laatste keer had ik 'm vijf dagen lang op zonder topcoat en nog steeds ging de lak niet chippen.

Pluspunten:
+Blijft lang zitten, zelfs zonder topcoat
+ Fijne substantie van de nagellak
+ Binnen een laagje vrijwel helemaal dekkend
+ Droogt snel

Minpunten:
- Niet echt een minpunt, maar ik vind het altijd jammer als producten een cijfer hebben in plaats van een naam...

In Nederland is deze nagellak te koop voor €5,95 bij de luxe drogisterijen.

Heb jij ook een nagellakje van Pupa?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten