maandag 27 december 2010

Mijn favoriete producten van 2010

Ook ik heb, net als vele andere beautybloggers, natuurlijk ook mijn favoriete producten van 2010 uitgezocht. Het is een mix geworden van heel goedkope merken als Miss Sporty en Essence, maar ook de wat duurdere merken als Lush en The Body Shop.


1. Lush iced wine: Dit was mijn eerste Lush showerjelly die ik gebruikte, en ik was meteen verkocht! De geur is heerlijk fruitig en de jelly geeft ontzettend veel schuim in een puff. Echt een leuk bedacht en zuinig product! (€5,95)
2. Miss sporty eyeliner: Ik was jarenlang op zoek naar een goede eyeliner in vloeibare vorm, met een prettig kwastje en een goede pigmentatie. Compleet tegen mijn verwachtingen in kwam deze als beste uit de test, echt een topproduct! (€2,29)
3. TBS bodyscrub sheabutter: Een heerlijke suikerscrub, die niet te hard, niet te zacht scrubt en een heerlijk verzorgend laagje achterlaat. Ik vind het prettig dat het is vloeibare vorm is, ik ben niet zo'n enorme fan van vaste scrubs. Een nadeel aan dit product is dat het niet erg zuinig in gebruik is. (€15,-)
4. Essence matt topcoat: Een topcoat om je nagels een matte look mee te geven als je glanzende nagellak gebruikt hebt. Werkt bij iedere nagellak en geeft een prachtig resultraat! (€1,79)
5. P2 crackling topcoat: Helaas alleen te koop in Duitsland, maar wel een superleuk en goedkoop product dat echt goed werkt. (1,75)
6. Lush oatifix masker: Een masker dat vooral goed werkt voor de droge, gevoelige huid. Ruikt heerlijk naar amandelen en vanillecupcakes, yummy :) Door de amandelen die in het product zitten wordt je huid mild gescrubt. (€10,75)
7. Hema metallic eyemousse: Enorm goed gepigmenteerd en mooie shimmer. Misschien iets te heftig voor overdag, maar super leuk om te gebruiken in een feestelijke look! (€3,-)
8. African black soap: Compleet veganisch en fairtrade zeep, gemaakt door Afrikaanse vrouwen. Deze zeep helpt geweldig tegen puistjes en is een goede reiniger aan het einde van een lange dag. (Prijs kan hierbij nogal verschillen, meest rond de €6,50 per 100 gram.)
9. Lush lemony flutter: Geweldig tegen droge nagelriemen en droge handen, deze verzorgende crème. Hij ruikt heerlijk naar citroentjes en heeft als voordeel dat je het potje na gebrui bij Lush in kan leveren. Bij 5 lege potjes krijg je een gratis vers masker mee! (€9,50)
10. Rituals shower foam 'sunrise': Echt een leuk product, binnen een druk op de knop heb je een enorme hoeveelheid schuim om je mee in te zepen. De geur blijft de hele dag heerlijk hangen. (€7,50)

Hebben jullie ook favoriete prodcuten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten