zondag 26 december 2010

Mijn kerstcadeautjes

Normaal gesproken deden wij thuis niet heel veel aan kerst wat cadeautjes betreft, maar dit jaar wel een beetje. We hebben afgesproken dat iedereen een cadeautje voor elkaar zou kopen. Gisteren was het zover en mocht iedereen eindelijk zijn pakjes uitpakken! Hieronder een paar foto's van wat ik gekregen heb.



- 365 dagen onderweg, Floortje Dessing: Ik ben gek op reizen en reisverhalen, dus dit is helemaal een boek voor mij! Ik had het een maand geleden al in de boekhandel zien liggen, maar besloot om het toch maar voor kerst te vragen. Het boek is in een leuke, vlotte stijl geschreven en bevat de meest uiteenlopende reisverhalen en tips. Floortje gaat onder andere naar Arizona, Rome, India en Ethiopiƫ toe, dus voor zowel de mensen die binnen Europa blijven als de mensen die van verre reizen houden is dit een leuk boek!

- Gezichtsmaskertje Montagne Jeunesse: Ik ben gek op maskertjes en dan met name de heerlijke fruitmaskers van Montagne Jeunesse! Dit maskertje bevat mango en framboos en het ruikt echt heerlijk!

- Ushi Says Sushi: Ik ben gek op koken en een kookboek vind ik dan ook altijd leuk om te krijgen! Er staan heel mooie foto's van de gerechten in het boek en ik heb ook echt al een aantal dingen gezien die ik graag wil gaan maken! Een aantal voorbeeldjes: groene thee ijs, Japanse avocadosalade, Uramaki sushi, noedelsoep met shii-take... Klinkt heerlijk, toch?

- Whoosh jelly van Lush: Deze jelly wilde ik al heel lang hebben! Hij ruikt in het potje echt enorm naar citroen, maar als je deze jelly onder de douche gebruikt vind ik 'm heerlijk ruiken. Echt een oppepper voor als ik lastig mijn bed uit kan komen 's ochtends!



- Vogue douchegels: Een lekkere douchegel is natuurlijk altijd een leuke cadeau om te krijgen! Night star ruikt een beetje kruidig, maar als je beter ruikt zit er ook een soort zoete ondertoon in. Echt een lekkere douchegel, lijkt me! De douchegel in de geur inspiration is een stuk zoeter, zoals veel producten uit de teens-lijn van vogue. Ook deze vind ik heerlijk ruiken, ik ga me morgen denk ik met deze gel douchen!

Geven jullie elkaar ook cadeaus met kerstmis? En wat heb je gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten