zaterdag 1 januari 2011

Essence multi action mascara

De eerste keer dat ik deze mascara kocht was tijdens een '3 halen, 2 betalen' actie bij het Kruidvat. Ik verwachtte eerlijk gezegd niet zo erg veel van deze mascara, maar inmiddels is het echt een van mijn favoriete producten geworden!



Wat meteen aan deze mascara opvalt is de grootte van het borsteltje. Dit is namelijk groter dan bij de meeste andere mascara's die ik geprobeerd heb. Ik heb zelf twee laagjes nodig voor mooie volle wimpers, super goed toch?
In de regen en sneeuw blijft deze mascara goed zitten, zelfs een flinke huilbui kan 'ie aan! (Is toch altijd fijn om te weten? ;))

Pluspunten:
+ Blijft ook in de regen of sneeuw goed zitten
+ Loopt niet uit
+ Geeft je wimpers veel krul en volume
+ De prijs, €2,50 is absoluut niet duur voor zo'n goede mascara!

Minpunten:
- Kan soms je wimpers een beetje aan elkaar laten plakken

Wat is jouw favoriete mascara?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten