woensdag 12 januari 2011

L.A. colors enchanted eyeshadow

Ik had al veel positieve verhalen gehoord over de oogschaduw van L.A. colors, dus ik was inmiddels erg benieuwd geworden naar de geweldige pigmentatie waarover deze oogschaduwskleuren zouden beschikken. Toen Boozyshop laatst sale had, heb ik ze voor €2,- per stuk gekocht, lucky me!



Het palette dat je hier ziet heet Enchanted. Het palette bevat vijf shimmery kleuren die variƫren van lichtgroen (de middelste kleur in het plaatje) tot mos/leger groen, zoals de laatste twee kleuren.
Zelf gebruik ik de middelste kleur in mijn binnenste ooghoek, de eerste kleur in het midden van mijn oog en de kleur daartussenin in mijn crease. De mosgroene kleuren gebruik ik soms ook als eyeliner.



Boven zie je de oogschaduw zonder basis, onder met eyeshadow base van de good old Hema. Zonder basis moet je deze oogschaduw niet gebruiken, de kleuren zijn dan veel minder mooi en de oogschaduw is zo vervaagd. Met basis blijft bijna alle oogschaduw super goed en mooi zitten, alleen de laatste kleur op mijn hand vervaagd wat meer dan de rest.


Plusmunten:
+ Goede pigmentatie
+ Lage prijs
+ Veel verschillende palettes te koop
+ Gaat niet creasen

Minpunten:
- De oogschaduw kan wat brokkelig zijn
- Alleen online te bestellen

Deze oogschaduw is voor €3,59 te koop bij Boozyshop. Deze webshop heeft op het moment een leuke sale en ze verzenden ook brievenbuspost, dus ga zeker even kijken als je op zoek bent naar goede make-up voor een leuke prijs!

Heb jij al eens oogschaduw van L.A. colors geprobeerd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten