vrijdag 7 januari 2011

LushThe joy of jelly

The joy of jelly wordt door Lush omschreven als een sensuele en intrigerende shower jelly met o.a. jasmijngeur, die ongeveer hetzelfde ruikt als de sex bomb bath ballistic. Omdat ik deze ballistic al eens eerder gebruikt had en omdat ik hem toen heerlijk vond ruiken, besloot ik deze jelly ook te kopen.



Toen ik aan deze jelly rook, viel het me al meteen op dat de geur niet hetzelfde is als die van sexbomb. Ik vond de geur alsnog lekker, maar het valt toch een beetje tegen als je een bepaalde geur verwacht en als iets dan anders ruikt.
Onder de douche neem je een klein stukje van je jelly af en stop je dit in een douchepuff. Even heen en weer wrijven en je hebt een heerlijk, dik schuim! Onder de douche vind ik de jelly niet heel duidelijk aanwezig qua geur, iets dat de andere jelly's wel hebben bij mij. Ik vind het jammer dat de geur zo zwak is, ik vind het juist zo fijn dat de producten van Lush je de rest van de dag heerlijk laten ruiken! :)
Deze jelly kost €5,95 voor 100gram.



Pluspunten:
+ Zuinig in gebruik
+ Schuimt zeer goed
+ Potje is samen met 4 andere lege Lush-potjes in te leveren in ruil voor een vers gezichtsmasker

Minpunten:
- Ruikt niet bijzonder sterk, voor mij een douchegel met de minst 'speciale' geur
- De geur van de sexbomb ballistic verschilt nogal van de geur van de jelly. Als je ervan uitgaat dat deze twee hetzelfde ruiken kon dat nogal eens tegenvallen! ;)

Zou jij deze jelly uit willen proberen of heb je hem al eens gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten