zaterdag 25 december 2010

Essence express dry drops

Tijdens mijn shoptrip in Berlijn kwam ik in een drogist een schap met Essence make-up tegen. Een product dat direct mijn aandacht trok, was deze sneldrogende topcoat. De tekst 'trocknet nagellack in sekunden' sprak mij behoorlijk aan! Op de een of andere manier krijg ik het namelijk altijd voor elkaar om lelijke plekjes in mijn nagellak te krijgen voordat deze droog is...



Essence heeft soms echt topproducten in het assortiment zitten en dit is daar zeker één van! Ik druppelde een beetje van dit product over mijn nog natte nagellak en al snel merkte ik dat het echt werkte. Het duurde weliswaar wat langer dan de beloofde 'sekunden', maar binnen een minuutje was mijn nagellak toch echt droog!

Ik vind dit een erg handig product, wat ik er alleen jammer aan vind is dat het een soort 'vettig' laagje achterlaat op je nagels en handen. Pas op voor je kleding dus! Dit laagje is nadat je nagellak gedroogd is wel gemakkelijk te verwijderen door even met een tissue te wrijven of je handen te wassen, dus echt erg vind ik het niet.

Voordelen:
+ Binnen een minuutje uitgeharde nagellak
+ De prijs! Een vriendin van mij kocht namelijk altijd de drogende topcoat van Pupa voor €17,95... En daar zat nog minder in ook!
+ Gemakkelijk te doseren door het pipetje
+ Zuinig in gebruik, één druppel per nagel volstaat

Nadelen:
- 'Vettig' laagje op je handen en nagels na gebruik


Benieuwd geworden? Dit product is in Nederland in de Kruidvat te koop, voor €1,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten