vrijdag 24 december 2010

Lush iced wine shower jelly

Toen ik deze jelly in de Lush-winkel rook was ik meteen verkocht: wat ruikt dit doucheproduct heerlijk fruitig! Het was mijn eerste Lush-jelly die ik gebruikte en ik weet het nu al zeker... Hier wil ik er meer van gaan kopen!



Het klinkt misschien gek, maar ik vind dit eigenlijk helemaal geen kerstgeur! Meer een beetje zomers, met al dat fruit. Dit neemt echter niet weg dat ik de geur heerlijk vind, dit is echt een van mijn Lush-favorieten!
Het gebruik van de jelly's is voor sommige mensen vrij lastig, maar ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Ik pak een klein stukje jelly en schuim dat op in een douchepuff. Hierdoor krijg je enorm veel schuim, heerlijk! Een andere methode die goed schijnt te werken is een stukje jelly in een pantykousje doen. Hierdoor kun je geen stukjes kwijtraken.
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar deze jelly is best wel zuinig in gebruik! Je pakt gewoon een klein stukje en dat is ruim voldoende voor een douchebeurt vol schuim.

Pluspunten:
+ de geur, heerlijk!
+ je hebt maar weinig van het product nodig
+ beter voor het milieu dan 'gewoon' doucheschuim

Minpunten:
- Jammer dat je de jelly potjes niet bij Lush in kan leveren in ruil voor een gezichtsmasker... Bij de andere Lush-verpakkingen kan dit namelijk wel!

Iced wine is te koop bij Lush, voor €5,95 heb je een potje van 100 gram en voor €10,95 een pot van 250 gram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten