woensdag 22 december 2010

Kneipp Oosterse sferen badolie

Ik ben soms best wel een koukleum en vind het dan ook heerlijk om 's winters lekker in bad te gaan met een bruisbal of iets anders voor in bad. Deze badolie zou verwarmend en ontspannend moeten werken, echt iets voor mij dus!




Wat mij meteen opviel toen ik aan dit flesje rook, was de sterke gembergeur. Ik ben helemaal dol op dit soort 'winterse' geurtjes, heerlijk vind ik dat!
Toen ik eenmaal met deze olie in bad zat, voelde ik dat de olie al vrij snel op je huid gaat zitten. Dit geeft een lekker verzorgend effect, ook na het afdrogen heb je hier nog plezier van. Nadat je uit bad bent, blijft de gembergeur heel lichtjes aanwezig op je huid.

Voordelen:
+ Verzorgend voor de huid, droogt niet uit
+ Er zijn geen conserveringsmiddelen of kleurstoffen toegevoegd

Nadelen:
- Dermatologisch getest
- De prijs

Benieuwd geworden? Je kunt deze badolie bij de DA kopen voor €8,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten