donderdag 23 december 2010

P2 crackling topcoat

Toen ik op het Ellegirl-forum vroeg wat ik écht in Berlijn moest gaan bekijken/kopen, kwam er al heel snel een antwoord: p2 cosmetics! Dit merk, dat alleen in Duitsland en Oostenrijk verkrijgbaar is, heeft namelijk ontzettend veel goede make-up voor een zeer lage prijs. In hun nieuwste lijn zat ook een crackling topcoat, die moest ik natuurlijk even uitproberen!



Het is heel vreemd om deze topcoat te gebruiken, zeker de eerste keer. Je moet vrij dik de nagellak aanbrengen en deze gaat dan binnen enkele seconden 'cracken' zoals mijn vriendinnetje M. dat zo mooi zegt. Het 'leren' aanbrengen van dit lakje kost wel even de tijd, maar dan heb je er ook iets moois voor terug!
De topcoat heeft een matte finish, wat ik op zich wel mooi vind. Als je liever een glansje hebt kun je er altijd nog met een 'gewone' topcoat overheen, lekker makkelijk!
Er is ook nog een zilveren versie van dit lakje, maar die heb ik niet gekocht. P2 heeft trouwens een bijzonder uitgebreid nagellak-assortiment, echt een aanrader!

Voordelen:
+ De prijs (€1,75 voor 11 ml)
+ Blijft redelijk goed zitten
+ Heeft een mooie matte finish

Nadelen:
- Het is wat lastig om aan te brengen
- P2 is alleen in Duitsland te koop

De crackling topcoat is voor €1,75 te koop in de Duitse DM-drogisterijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten