dinsdag 21 december 2010

Lush kerstproducten: candy cane & cinders

Bij mijn laatste shopsessie bij de Lush had ik nog geen badproducten uit de kerstlijn gekocht. Super jammer om die net te missen natuurlijk, vandaar dat ik ze in Berlijn nog ben gaan halen toen ik daar met school was.



Een product dat ik echt heel graag wilde proberen was cinders. Het is echt een 'klassieker' uit de kerstlijn geworden, maar gek genoeg heb ik hem nog nooit geprobeerd. Deze bruisbal ruikt naar kaneel, kersen en gember, heerlijk! Een leuk 'extraatje' aan deze bruisbal is dat hij popping candy bevat, van die knettersnoepjes. Als je de bal in bad gooit kleurt het water geel gaat dit na een tijdje dan ook knapperende geluidjes maken, superleuk! Het een nadeel aan cinders vind ik dat hij zo klein is... Je gebruikt deze bb dan ook binnen een keer op. Wat ik ook een beetje jammer vind aan cinders is dat het je huid een beetje uitdroogt bij gebruik, dit zou niet nodig hoeven zijn als Lush wat cacaoboter of sheabutter aan het product toe zou voegen.
Ondanks deze kleine nadeeltjes zou ik deze bruisbal best nog een keer kopen, alleen al om die geur, yum!




Als tweede de Candy cane bubblebar. Ik had nog nooit eerder een bubble bar van de Lush geprobeerd, maar hoorde er veel goede verhalen over. Bij dit product is het de bedoeling dat je het onder je lopende kraan verkruimeld, zo krijg je een heerlijk schuimbad.
Ik heb 1/3 deel van de bar in mijn bad verkruimeld en dat was ruim voldoende voor een bad vol schuim.
De geur van Candy cane is echt heerlijk: een beetje zoals snow fairy, maar dan toch iets minder 'het-glazuur-springt-van-m'n-tanden-zoet'. Snow fairy is voor mij echt wat te zoet qua geur, maar de geur van deze bubblebar vind ik helemaal geweldig!
Nadat ik uit bad kwam was mijn huid ietsje zachter dan daarvoor, maar ik zal ook niet zeggen dat er echt een moisturising laagje op lag. Ik had geen bodylotion meer nodig en de geur kon ik de hele dag nog licht ruiken, een aanrader!

Cinders kost €3,75 en Candy cane €4,25. De producten zijn te koop bij de Lush.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten