maandag 20 december 2010

Pupa 4 eyes oogschaduw

Ik ben een aantal weken geleden in Slowakije geweest, en hoewel je het niet zou verwachten is dit een echt beautyland! Iedereen loopt er altijd enorm verzorgd bij en het leukste van allemaal... De dure make-up merken zijn daar veel goedkoper dan hier!



Ik kocht in de Pupa-store in Bratislava het 4 eyes palette in de kleuruitvoering 10. Het is een palette met groentinten en twee wit/grijze kleuren.
Wat ik altijd zo leuk vind aan Pupa is de luxueuze verpakking, het welbekende rode doosje.



Ok, op naar de swatches! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de pigmentatie echt behoorlijk tegen vond vallen. Pupa is best een duur merk, dus daar verwacht je wel kwaliteit voor terug, toch? Ik zal niet zeggen dat de kwaliteit echt slecht is, maar dat ik van Essence een oogschaduw heb die meer kleur afgeeft dan deze vind ik toch best raar ;)



Pluspunten:
- Voor een enorm lichte smokey eye doet deze palette het goed.

Minpunten:
- De prijs-kwaliteitsverhouding.
- Je moet je oogschaduw telkens weer bijwerken, de kleuren vervagen snel.
- Niet echt een minpunt, maar ik vind het altijd jammer als een merk de oogschaduwkleuren aanduidt met een cijfer. Als er een leuke naam op staat, 'onthoud' je het product naar mijn idee ook beter.

Dit oogschaduw palette kost in Nederland rond de €22,-. Op www.pupa.nl kun je zoeken naar een verkooppunt bij jou in de buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten